tiistai 11. joulukuuta 2012

Tietsikkamotti

Hellurei ja hellät tunteet! Viimosia koulujttuja viedään. Yks rapsa, kaksi tenttiä ja sit: JOULU! Mun pitäis nytki kirjottaa tota laadunhallinnan raporttia, mutta jotenkin keskittyminen on pyöree nolla, kun oon hoidellu miljoona ja kahta asiaa tänään. Huomenna pidän shoppailupäivän, käyn Ikeassa ja aion pyöriä muuten vaan kaupungilla fiilistelemässä :)

Itsenäisyysviikonloppu meni hyvin, ja JO oli aivan tajuttoman nätti Linnan humuissa! Näin puvun livenä ja kuulin kaikki sisäpiirin juorut heti lauantaina.
 Kuva: Jussi Nukari
kuva täältä

Oon napsinu kuvia viime päivien touhuiluistani, mutta mun kone on sökönä, enkä oo viel laittanu kiintolevyni aihioo tähän L:n koneeseen, siks ei nyt heru mun ottamia kuvia. Mutta fiilis on hyvä ja joulumieli korkealla, se on tärkeintä :) Joulun pyhät menee kotikotimaisemissa, ja heti pyhien jälkeen tullaan käväseen täällä Mansessa. Sitten loppukuu menee Slinnassa ja uudenvuodenaatto näillä näkymin Mansesterissa. Sitten koittaakin pelätty tammikuu, ja joudun sanomaan L:lle heipat :( Mulla on jo lentoliput L:n luo taskussa, mutta pääsen lähteen vasta hiihtolomalla. Niinpä joudun olemaan ilman L:ääni kuusi kokonaista viikkoa. Vähän jänskättää, että miten hyvin siedän ikävää. Mutta onneksi lentokoneet lentää, ja ennenku huomaankaan on taas kevät ja oon onnellisesti takaisin tärkeimmän, rakkaimman ja parhaan ystäväni kainalossa :)

Nyt mä koitan kirjotella jotain hölyn pölyä tohon raporttiin, ja lähtee sitten vuoden viimoseen vesijumppaan. Jos ei postauksia kuulu, ni se johtuu vaan siitä, että en oo viel kerinny käydä ostaan uutta konetta. Kivaa ... öööö... joulukuun yhettätoista päivää C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)