sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Easy like Sunday morning

Aurinkoista sunnuntaita! Mä oon tänään noussu sängystä jo ennen yhtä (!!!) ja urheillu keskustaan vedenhakureissulle! Tulin Treelle takasin tiistaina ja sen jälkeen oon poistunu kotoo tasan kaks kertaa; keskiviikkona kaupungille ja eilen kymmentä vaille 11 lähikauppaan karkinhakureissulle. Muuten oon istunu kotona, ressannu koulujuttuja ja tuijottanu nettiteeveetä. Mun piti jo eilen mennä kauppaan, mutta eipäs onnistunutkaan. Niinpä tänään ponkasin sängystä semiaikasin ja lähin tallustelemaan kohti Mansemetropolin sydäntä. Pakkasin tyhjät Lidlin pullot kassiin ja kävelin noin puolentoista kilsan pätkän kauppaan.

Photobucket

Kyllä, se on maailman tyhmintä ja turhamaisinta ja epäekologisinta ja ydinsotaan johtavaa juoda pullovettä, mutta kun se yksinkertaisesti vaan on niin pirun hyvää. Kiskon vettä äkkiä parikin litraa päivässä, joten ihan mielellään juon sitten sellasta joka maistuu hyvältä. Kaikella kunnioituksella tää Mansesterin vesi ei oo mitään maailman herkuinta. Ja Lidlissä myytävä Sascian classic -vesi on. Samalla vedenhakukeikalla ostin myös muuta ruokaa ja aionkin tänää heittäytyä ihan hulluks ja tehä ruokaa. Ostin (ylläpipylläri) kanaa, pakastevihanneksia ja sweet&souria, jotka aattelin viskasta noodelien joukkoon. Ainoo ruoka jota osaan tehä, mutta se toimii aina :)

Photobucket

Ihan en kuiteskaan kahtatoista litraa sitä vettä parin kilsan kävelymatkaa kotiin kantanu, joten pomppasin loppumatkaks bussin kyytiin. Siellä on kyllä ihan kiva auringonpaiste, joten oli mukava käydä vähän tuulettamassa nenää. Nyt aion olla reipas koululainen ja alottaa tiistaiseen enkuntenttiin valmistautumisen, ettei tarvi sit ihan joka ainetta käydä lusimassa uusintapäivänä. Tällasta huipputärkeää asiaa siis mun überjännästä elämästä. Voimia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)