keskiviikko 29. helmikuuta 2012

On our way to Holy hills

Matka Pyhätunturille loman viettoon alkoi lauantai-iltana, jolloin otettiin juna Helsinkiin F:n kanssa ja mentiin mäkkärin kautta F:n kämpälle valmistautumaan matkaan. F pakkaili, mä kävin suihkussa ja kattelin Putousta netistä. Itse automatka alkoi aamukolmen jälkeen, kun pojat päräyttivät pihaan. Sitten alkoi armoton tavaroiden autoontunkeminen. Olin (vahingossa) nukkunut koko lauantaipäivän, joten yksi nukkumaton yö ei paljon tuntunut. Vaikka olinkin kuulemma nuokkunut pienen pätkän matkasta. Mitään en myönnä.

Photobucket

Oli iiiihana nähä taas Nössöä! Vaikka se söikin mun ranskiksia, yritti varastaa mun hampparin ja nakersi pullapussiin reiän.

Photobucket

Kolmet sukset, neljä lautaa, neljät lautamonot ja kaikkien matkatavarat viikoksi plus ruokakassi, voitelupakki yms pikkusälä mahtui loistavasti pienen uudelleenjärjestelyn ja tunkemisen jälkeen loistavasti (lol) kyytiin.

Photobucket

Sitten vaan nokka kohti pohjosta!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Keli oli aika tuulinen ja luminen, mutta pahimmalta lumimyräkältä säästyttiin.

Photobucket

Photobucket

Suurimman osan kuvista on ottanut edessä istunut K mun ja H:n kameroilla.

Photobucket

Photobucket

Nuokkumisen lisäksi aika kului suht hitaasti ja kivuliaasti mm. mahtavan loistavia autopelejä, kiukkutipua yms pelaten.

Photobucket

Pidempiä pysähdyksiä tais olla kolme, (korjatkaa jos muistan väärin) jotka ainakin allekirjoittanut pyrki viettämään kahen jalan varassa, ei pyllyllään. Söin muuten ekaa kertaa elämässäni ABC:n aamupalan, ja se oli aika jees! Ainakin runsas ja täyttävä, jos ei mitään muuta :D

Photobucket

Matka kului muuten oikein rattosasti ja sovussa. Mulla oli päällä Jump suit ja villasukat, joten matka-asustus oli ainakin onnistunut. Perille residenssiimme saavuttiin iltapäivä neljän-viiden aikoihin, jolloin pojat kirmas jo rinteisiin ja ladulle. Mä tyydyin hengailuun ja saunomiseen. Maanantaina lauta alle ja tunturiin!

2 kommenttia:

  1. Gosh I'm pretty. Ja mun pöksyt niin seksikkäät...

    VastaaPoista
  2. Opparin valmistumista odotellessa ;)

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)