lauantai 7. tammikuuta 2012

Dataa kissan kanssa

Olin pe-la Helsingissä, joten Nössö oli yksin kotona. Kämppä oli pystyssä ja kaikki muutenkin hyvin, kun tulin  tänään kotiin. En vain saanut herraa millään kimpustani. Mihin meninkin, Nössö tuli perässä. Ja sitten kun yritin olla paikallaan koneella ja kattoo Voice of Finlandia, joku parkkeeraa näppikselle ja melkein poistelee kuvia ja latailee musiikkia. (Jotenki toi sai musanlatausohjelmanki auki :D)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Hesassa olin yhen kaverin synttäreillä. Mulla oli jäätävä vaatekriisi edellisenä iltana, kunnes monen monituisen asun jälkeen päädyin tähtipaitaan ja paljettisortseihin. Noh, kun sitten aloin illalla vaihtamaan vaatteita, huomasin että olin unohtanut pökät kotiin. Onneksi päivänsankarin ja hänen isosiskonsa kaapista löytyi illan pelastus :) Kuvia ei oo koska unohdin kamerankin kotiin. Seuraavalla keikalla unohtuu varmaan pää. Nyt unten maille mo!

Photobucket

2 kommenttia:

  1. Mikä F sano että nössö ei oo sylikissa?

    VastaaPoista
  2. En tie, mä olisin ilonen jos pääsisin ees kerran vessaan tai suihkuun rauhassa :DD

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)