lauantai 9. heinäkuuta 2011

Ne kuvat ne kuvat

Elikkäs, ainoo asia mist voisin postailla on mun asut, mut

  1. Mulla ei oo kunnon kameraa, eli oikeesti järkkäriä oikeine objekteine mil sais hyviä kuvia. Nää Suomen suvin illat ja yöt on sellasta settiä, että tekis vaa mieli juosta kamera kaulas harjua pitkin, mutta yhtä tyhjän kanssa se ois tällä mun pokkarilla.
  2. Mulla ei oo kuvaajaa. Yritän ite ottaa kuvat peilin kautta, tai virittää itselaukasevan johki, ni ne kuvat on sit kans sen näkösii. Mun huone on viel tälläi läpikulkuhuone, joten vois vähän ihmiset ihmetellä ku poseeraan takan reunalle.
  3. Mulla on päivisin päällä joku alaosa ja "firman" paita. Ainakin tosi monena päivänä. Ja yleensä vielä korutkin. Joten hei tosi monipuolista. Tietty tukka (joku helppo ku aamut on välillä aika tiukkoja) ja kengät (flipflopit 24/7 näillä helteillä) vaihtelee, mut sitki joutuisin ottaa ne kuvat kartanol kokovartalopeilin kautta, ja sehän näyttäis vielä fiksummalta. "Joo venaa, kerron kohta miks siin taulus on just noi kukkaset, kuvaan vaan eka vähän itteeni peilin kautta."

    Photobucket 
4. Mulla on aika suppea vaatekaappi täällä. Vaikka tietysti onhan täällä talo täynnä naisia, mutta ollaan niin erikokosia ettei esim mekkojen lainailu vaan onnistu. Koitettu meinaa on. En ottanu paljon vaatteita mukaan, korkeintaan duunivaatteita, koska en tienny, et täs on kaikenmaailman kissanristiäisii joka ilta. Niissä on kyllä tosi kiva käydä, joten no can do et mul on aina sama mekko :P

5. Mulla on oikeesti työkiireitä. Voitteks kuvitella. Teen about 10 tuntista päivää seittämänä päivänä viikossa, joten ihan hirveet määrät ei täs aikaa muiden rientojen ohella jää. Mutta mä ihan kyllä tykkään niistä kiireistä, joten en valita :)

Photobucket

Perjantaina oltiin tuttujen tyttären & isännän synttäri-illallisella. Tytär täytti 8.7. 30 vuotta, isä 18.7. 57 vuotta, eli yhteensä 87 vuotta. Ja juhlia juhlittiin siis 8.7. Menun oli loihtinut Rotisseurs kokki Jaakko Korhonen (en yleensä tällai mainitse nimiä, mutta nyt on pakko hehkuttaa, koska kyseessä on hyvän ruoan lisäksi aivan mahtava persoona) Siihen kuului amusena maissikeittoa, alkuruokana hummeria ala Americana, pääruokana täytettyä kuharullaa (NAM) ja sitruunarisottoa (tuplaNAM). Jälkkärinä oli tuoreita hedelmiä ja marjoja sabayon kastikkeessa (triplaNAM). Ilta oli mukava ja seura hauskaa. Ja onneks haltsaan nää "mistä haarukasta alotetaan" -jutut. Juhlinnat sujui seuraavanlaisessa asussa

Photobucket
Tuli vähän yllätyslähtö, siks ainainen lilla my -nuttura ja eturanskis -kampaus.

Tänään oltiin Slinnassa yhessä ravintolassa nauttimassa seisovasta kalapöydästä. Ja ravintolasta ei kuulemma oopperoiden aikaan saa pöytää edes rahalla. Just. Mutta anyway, tässä tulee tähänastisen blogihistorian hienoin asukuva.

Illan asu feat. pienoinen kiire feat. itselaukaiseva feat. vessa feat. vessanpytty

Photobucket

Nyt vielä nautittiin kartanon terassilla kakkua, teetä ja skumppaa ja nyt tarttis varmaan mennä nukkumaan täs heltees. Koska huomen on taas duunia ja sit illalla pitäs ihan aikuisten oikeesti näyttää ihmiseltä. En vielä tiedä saanko kertoa asiasta saatikka laittaa kuvia, se varmistuu vasta huomenna. Joten oon nyt pakon edessä tämmönen inhottava tietopihtari, enkä voi paljastaa enempää. Mitä järkeä mun on tänne ees mitää kirjottaa ku en voi/halua kertoa mitään. Vaikka nyt sitä oikeesti tapahtuu kaikkea kivaa ja kiinnostavaa. Noh, tehän tätä luette.


;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)