keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

"Humor has a way of bringing people together. It unites people. In fact, I'm rather serious when I suggest that someone should plant a few whoopee cushions in the United Nations" ~Ron Dentinger

Haudii! Taas on viikko puolessa. Vaikka mulla ei oikeastaan ole mitään viikonloppuja tai alkuja, koska kartano on auki kuiteski seitsemänä päivänä viikossa, ni jokainen päivä tuntuu samalta, vaikka ykskään päivä ei oo läheskä samanalainen ku edeltäjänsä. Huomaa, että suomalaisten kesäloma-aika on kuumimmillaan, sillä tänäänkin kävi porukkaa ihan hirveät määrät. Suosituimmat tuotteet, kuten mukit, tietyt magneetit ja kortit, ovat koko ajan loppu. Tänään kävi myös ryhmä, mikä on aina mukavaa, sillä silloin on sen reilun tunnin verran niin hirveä vilske, että sitä ei muistais edes hengittää ellei se kävis automaattisesti. Mun mielestä ryhmien tuleminen on aina parasta. Tänäänkin odotin tunnin verran päivän ryhmää skumppapullot auki, valmiina alottaan juoksemisen. Ja ainakun bussin nokka kurvaa meijän tielle, ryntään sisään huutamaan "nyt se bussi tulee!!" Onpahan muillakin hauskaa :D

Mun duuni on muuten maailman monipuolisinta. Art shopissa työskentelyn lisäksi toimin oppaana, tulkkina ja tarjoilijana. Näiden "päähommien" lisäksi oon toiminu mm. pakkaajana, dog sitterinä ja personal shopperina. Ja nämä siis vain virallisella työajalla. Lisäduunia on tiedossa mm ensi lauantaina, kun pääsen kaitsemaan kolmea muksua illan oopperan ajaksi. Kyseessä on 10- ja 6 -vuotiaat neidot, sekä kohta neljä täyttävä herrasmies. Ei au pair kauas Saksasta putoa ;D

Eilen käytiin pienellä porukalla syömässä läheisessä Valtion Hotellissa, joka on muuten Suomen vanhin majoituspaikka. Jostain 1800-luvulta tai jotain. Söin hyvän grillipihvin ja ihanaa lime-juustokakkua. Tänään oltiin (jälleen eri kokoonpanolla) vähän vähän fancymmässä paikassa Rantaravintola Paviljongissa, jossa kiskoin talon burgerin. Ja lettuja ja jätskiä. Kevyesti ähky olo vieläkin. Taustamusiikkina saatiin kaikkien suomalaisten suuresti rakastamaa karaokea. Hyi hitto. Mutta kattokaas mitä löysin. Lasinalusia aus Finnland!


Photobucket

Tää Pippiksen lähettämänä toppi on ihan mahtavan ihana! Paljon pippis pyydät tästä? :D tää on niiiiin kiva! Mun vaatekaappi muistuttaa Hiroshimaa yhen paukun jälkeen, enkä muistanu, että mulla ees oli tääl tämmönen ihanuus :)

Mä latasin iTunesin ja aipodin täyteen Gleetä, joten jatkan sen popittelua, ja koitan saada tän ruokamäärän mun mahassa sulamaan ennen ens viikkoo. Näkyyyy :) !

Photobucket

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)