perjantai 8. huhtikuuta 2011

Nix besonderes

Keskiviikkoinen Centroreissu oli mukava. Vähän ihmisiä ja kivoja löytöjä. Heti ekasta kenkäkaupasta ja lähti mukaan nahkaiset mokkasiinit. Sovittelin paljon erilaisia, ja ne oli ihan mielettömän mukavia jalassa! Ois tehny mieli ostaa ne kaikki. Mutta näihin siis päädyin:

Photobucket

Kavereilla oli aitonahkaisiksi töppösiksi naurettavan pieni hinta, ja The Lista lyheni taas vähän. Nää saa nyt tän kesän toimittaa vaaleiden baltsujenki virkaa.

Henkkamaukassa oli kauhiat alet meneillään, ja raahasin ison kasan neuleita sovittamiskoppiin. Ykskään vaan ei ollu täydellinen. Mutta yhen bongauksen tein, ja se korvaa kaikki maailman neuleet!

Photobucket

Lintuhuivi! Maailman kaunein, henkäyksen kevyt, upea väri, LOVE IT!

Deeämmässä painotin N:lle, että älä anna ostaa mun mitään muutaku yks kynsilakka. Noh, jännä juttu et tarttu mukaan vähä muutaki, mut onneks vaan kaikkee tarpeellista mitä pitää ostaa tasasin väliajoin muutenki. Ja maailman kätevimpiä matkakokoja! Mm piilolinssien käyttäjien matkat on niiiin pelastettu, kiitos tämän ihmekaupan. Mä en halua ajatella elämää ilman DM:ää. Muttasiis, täällä on jo suomalaisneidon mittakaavassa kesäkelit, ja maY:hän ei perhana tänä kesänä itseään polta!

I:n ohjeistuksesta otan kyllä vaan yhen kapselin joka toinen päivä, koska nää voi olla mulle kuulemma aika vahvoja. I sano nähneensä liian monta sellasta porkkanan väristä ilmestystä, joten varovasti beta-caroteenin kanssa ja pikkasen aurinkoa 50 suojakertoimilla, ni saatan jopa näyttää terveen väriseltä :) Tällä hetkellä oon aika törkee ilmestys, ku nassu on (mun mittakaavassa) ihan ruskea, ja kaula, rintakehä jne ihan valkosia. Voin kertoa että tuubitoppi on päivän sana.

Nii ja hei viime postaukseen ois voinu laittaa et mikä kamera mul on. No tää pinkki Olympus Tough, kestää vettä ja iskuja. Ainoo kriteeri ostaessa oli, että toi zoomi ei saa tulla sillai "ulos", joten aina pieneks supistu valikoima. Alle vuoden vanha, ihan jees peruskaveri, ei kuitenka ehkä paras mahollinen. Mut seuraava kameraostos on järkkäri :)

2 kommenttia:

  1. meiän äiti on aina syöttänyt mulle sitä ökykallista aurinkonappia, ootas nyt mikä sen nimi on..vivida tai jotain... onks noi saksassa kauheen kallei, voisit lähettää mulle :]]

    VastaaPoista
  2. No niit on tosi halpoi versioi, jotai pari euroo paketti maksavii, ja sit muita, mun tais maksaa noi 4-5€ toi yks paketti ja siin on viiskyt nappii :)

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)