perjantai 25. maaliskuuta 2011

Oberhausen's next Top au pair (u wish)

Oltaskohan tässä hitaasti palailemassa elävien kirjoihin? Oon puuhaillu koko aamun ulkona, I:tä auttaen. Snoopyn ulkohäkki tarvitsi totaalisen pesuoperaation talven jäljiltä, joten kiskoin koko häkkyrän paikaltaan, purin pienempiin osiin ja aloin suihkutella ja hinkata. Sitten levittelin osat aurinkoon kuivumaan ja siivoilin häkin paikkaa yms. Ihme energiapiikki näin aamuun! Mut I sanoo aina että pitäs tehdä hirveesti kaikkee mut ei ehdi ku pitäs töitäki tehä, ni auttamassahan mä täällä oon. Kaikissa hommissa, jotka mulle antaa, on vaan se pieni vaara että mä tuhoon tai muuten möhlin kaiken, mutta hei, tää perhe tykkää selvästi elää pienellä riskillä ;)

Eilen pakottauduin iltapäivällä ihmistenilmoille. Muksut tarvi jotain rokotteita, joten suunnattiin naapurikaupunkiin lastenlääkärin vastaanotolle piikitettäväks. Kaikki meni oikein hienosti, ainoastaan K:ta vähän jänskätti, mutta selvisi hänkin sitten hengissä. Lääkärisedältä kurvattiin suoraan L:n futistreeneihin. Kaksosilla oli kylmä, nälkä ja tylsää, joten mentiin kentän kahvilaan istumaan. Mä sain samalla kampaamokäynnin.

Photobucket

Oli kuulemma aika paljon takkuja.

Photobucket
Sit mestari rupes hommiin. (oon kamala asiakas, mut mun niska ehkä pikkusen hippusen saatto kipeytyy, kun mun kampaaja oli aika kovakouranen)


Loppusilaus, ja voila!


Photobucket

Illalla viihdyin teeveen edessä, sillä Germany's Next Topmodel by Heidi Klum pärähti jälleen ruutuun. Jösses, mitä draamateinejä sinne on valittu! Kyl mä ymmärrän, että kyseessä on viihdeohjelma, mutta aika aivottomia riitoja ja kommentteja nämä teinineidit saavat aikaseks keskenään. Keskiviikkona alko Let's Dance! eli Dancing with the Stars saksalaisittain. Jee lisää laatuviihdettä maYn iltoihin :P

DSDS:ssä oon muuten enää kuusi laulajaa jäljellä, joten nyt lähetyksiä tulee vain joka toinen viikko. Ensi sunnuntaina jäljellä olevat kandidaatit saapuvat Centroon jakamaan nimikirjoituksia, ja tietysti eräiden haisuleiden on päästävä sinne. Onneks I lupas mennä niiden kanssa. Ei sillä, oishan ne tähtöset ihan hauska nähdä livenä, mutta mä en jaksais sitä 10 -vuotiaitten tyttöjen laumaa, joka kamerat ojossa ryntää kiljuen kuvaamaan idoleitaan. Kisassa on mukana "Saksan Justin Bieber", ylisöppänä 16 vee Sebastian, ja A tietysti haluaa herran nimmarin. Siit nousi ihan hirvee haloo jonku lastensuojelujärjestöiden taholta, kun 16 -vuotias esiintyy vielä klo 22 jälkeen. Sehän on ns työtä, eikä Saksassa tuon ikänen ilmeisesti saa tehdä töitä kello kympin jälkeen. Joten nyt meiän Bieberin on esiinnyttävä ennen kello kymmentä, ja sitten siirryttävä katsomoon :D Kiva kun tuloslähetyksessä muut juhlii lavalla jatkoonpääsyä, ja itse joutuu kuulemaan tuloksen lavalta mutta istua kököttää äidin vieressä katsomossa.

Mutjoo, S:n kavereita tulee Suomesta viikonlopunviettoon Ddorfiin, joten ohjelmaa ois tiedossa koko viioknlopulle. Se, riittääkö mulla vielä energia matkustamiseen ja muuhun ku makaamiseen, on sit eri juttu. Mut toisaalta, enää ei oo ku nenä ihan tukossa, kaikki säryt on vihdoin hellittäny. Ja ruokahaluki on semisti takasin, söin just pari palaa suklaata. Täytyy nyt kattoo, haluisin ihan hirveesti lähtee jo johki, tää kotonaoleminen on tylsää. Nyt vois mennä pieneen aurinkokylpyyn ennen suihkua ja muksujen kotiintuloa. Oon istunu auringossa sellaset 20-30 minsaa päivittäin, viiskymppiset suojakertoimet iholla. Ihan sen takii, et haluun tän kaulan, rintakehän ja kasvojen välisen värieron pois. Lisäks on ihana tunne ku arska lämmittää <3 En myöskään haluu enää näyttää siltä, että oon sairastanu keripukkia ja anemiaa viimeset 7 vuotta putkeen. Kevyt, terve päivetys kiitos! Katotaan vaan ni mä oon parin kuukauden päästä sellanen yltiöpunaruskee wnb-barbie, jolla on aurinkolasin kuvat naamalla ja kolme ihosyöpää... Noei, niin ei pääse käymään. Mä en halua olla mitenkä mahdollisimman ruskettunu aina kun nään auringon, haluun vaan vähän sellasta tervettä hehkua. Ja (varsinki mun tapauksessa) se hehku on yleensä aika punasävytteistä, joten aurinkoa kohtuudella murut! Hehkeää loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)