torstai 24. maaliskuuta 2011

Ei näi AB, ei näin

Taaskin bloggeri tekee mitä lystää. Postasin ton edellisen jutun siis eilen, EN tiistaina niinku tos lukee. Ja mul on kauhee paine päässä ja hengitysteissä kokoajan. Ja jokaikinen lihas särkee. Tää on mulle kyllä uus flunssaoire, tää särkyily meinaa. Varsinki hartiat ja selkä on niin kipeet et välil pystyy vaan rukoilemaan etten kuolis. Sit toisena hetkenä pelkään etten kuole ollenkaan. Noh, onneks paketti 500 mg paracetamolia maksaa 1,25 € ja I ostaa nenäliinat, joten mikäs tässä kärsiessä.

Vaikka kyllä mun pankkitiliki kärsii. Äskö just joku soitti AirBerliiniltä että mun pääsiäisen lennon kanssa on (jälleen kerran) jotai ongelmia. Mä istun koneen edessä aivot lääkepöllyssä ja näytän kuolleelta kalalta, kun yritän saada happea suun kautta, ja pyysin puhelimessa olleelta herralta muutaman hetken jälkeen, että oisko toi englanti tähän kohtaan mitään. Juu kuulemma on visan kanssa ongelmia. Sanoivat lähettäneensä s-postia. No ei pal oo kuulunu. Parasta on, että en maksanu lentoa visalla, vaan saksan tililtä, ja oon tulostanu liput, ja nähny tililtä onnistuneesti menneen maksun. Aivot puurossa vaan kuuntelin herran selostuksia, he kuulemma yrittää vielä ja pistää s-postia. Ai häh? Tajusin liian myöhään että oisin varmaan voinu sanoo, että oon maksanu jo kaiken, ja näpit irti mun Suomen tilistä. Noh, numero josta puhelu tuli on tietty sellanen, johon ei voi soittaa takas, joten jos ne ei nyt laita mulle mitään postia tai soita enää, ja saan kuulla Wienin lentokentällä et mul ei oo lentoa, joku loukkaantuu fyysisesti, ja pahasti. Mitä helvettiä ne oikein sählää, mä luulin että jo varatessani sain käydä läpi kaikki maailman sohellukset sun muut! Toivottavasti en joudu AirBerliniin kans asioimaan vähään aikaan tän jälkeen, ja toivottavasti se maksu ei onnistu et ne joutuu soittaan mul uudestaan ja mä pääsen kertomaan vähän faktoja tosta mun lennosta ja sen hankkimisesta, ja toivottavasti mul ei ookaan lentoa varattu sillon pääsiäisenä, ni eka joudun jäämään Wieniin pidemmäks aikaa ja asun AB:n piikkiin 15 tähden sviitissä ja sit ne joutuu korvaan mul loppuelämäks lennot business luokassa vip -paikoilla. Ja mä haluun kirjallisen anteekspyynnön henkisistä kärsimyksistä, koska oon jo miljoona kertaa stressannu itteni hengiltä ton yhen helvetin lennon takia, ja nyt jos se asia ei oo vielkä selvä, ni voi olla että tän hetkinen olotila mahdollistaa joitain erittäin negatiivisia toimenpiteitä. Ni. Mitäs sit sanovat mulle puhelimessa, että kaikki on kunnossa, jos ei kert oo!? Murr....

Mut joo, näinki positiivisen alun siivittämä tulin näyttämään kirpparilöydön! Aachenissa tosiaan oli domin laidalla sunnuntaikirppari, ja pongasin sieltä tälläsen yltiösöppänän pullonavaajan!

Photobucket


Mä en tiä mikä noissa linnuissa viehättää nykyisin niin kovin, mutta mun mielestä ne on niin kauniita! Oon ihan rakastunu mun lintuhuiviinki, se on maailman nätein huivi :) ja ihanan pehmee ja täydellinen mun punasen trenssin kanssa. :)
Dodih, ekat aurinkoihottumat, check! Istuin eilen klo 14.43 - 14.48 auringossa syömässä jätskiä ja tuloksena näyttää olevan kutiseva vasen käsi ja punoittava rintakehä. Kävin ostaan +50 arskavoidetta, ilman sitä ei tästä lähtien tämä tyttö poistu talosta.

Nyt raahaudun suihkuun, postiin ja sit lisää lääkettä naamaan ja unta palloon. Jos vaikka herätessä ois vähän parempi mieli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)