torstai 2. joulukuuta 2010

I'm dreaming of a white christmas .... not really

Hellurei ja hellät tunteet! Meil on tääl ihan talvi. Varmaan kolmatta päivää putkeen sataa lunta ja pakkastaki oli aamul 6 astetta. Mä oon olla möllöttäny kotona, ei oikeen huvita tehä mitään. I tuputtaa mul koko ajan vitamiinivalmisteita ja hedelmiä, että vähän piristyis. Eniten mua pännii toi valkonen moska tuolla pihalla. Mä en kuulu niihin ihmisiin jotka tarvii sen valkosuuden sun muun talveks ja etenki jouluks. Sellanen nätti pakkaslumi on ihan jees, mutta sit se muuttuu joka tapaukses märäks mössös, joka on maailman kamalinta.

Oon innostunu (only god knows why) leikkeleen tollasiim lumihiutalei ikkunaan. Ne ei kastele varpaita, aiheuta liikennekolareita, eikä flunssaa. Istun muistilappupinon ja saksien kans keittiön pöydän ääressä kun muksut kattoo teeveetä ja päästän kukoistavan luovuuteni valloille.



Muutama on muksujen tai I:n tekemiä, mutta pääasiassa maY niitä on räpeltäny.




Ikkunanpesijätki varmaan tykkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)