tiistai 23. marraskuuta 2010

And party, and party, and party...

Perjantaina pidettiin tyttöjen kanssa pikkujoulut Krefeldissä. I:llä oli illalla menoa, joten hänen kaverinsa tuli olemaan muksujen kanssa. Tietysti tämä ystävätär juuttui ruuhkaan ja pääsin lähtemään vasta seitsemältä kohti Krefeldiä. Olin kymmeneltä paikan päällä.

No muttamutta, kuunneltiin joululauluja, tehtiin glögiä ja joulutorttuja.



Seuraavanlaiset kankaan kappalat peittivät ruumistani:



Kyllä, olen loistava poseeraamaan. Lauantaina heräiltiin ja katteltiin muumeja C: mä kävin jossain vaiheessa aamusta vessassa ja erehdyin kurkkaamaan peiliin. Meikit oli vielä naamalla, mutta muutakin kivaa sinne oli ilmestynyt. Kun mä olin menny aamuyöstä nukkumaan, kaksi tsirbulaa jäi vielä ylös ja olivat saaneet loistoidean koristella meijän naamoja vähän meikkikynällä! Mulla oli siis "arpi" otsassa, viikset ja ... köh, miehen sukupuolielimet poskessa :DDD kiitos vaan ihan hirveesti tytsyt! Eka olin ihan sikavihanen, mut sit menin takas nukkuun ja herätessä jo vähän nauratti. Että semmosta seuraa mulla :P

Päivällä tehtiin tortilloja. NAM!


Sitten suunnattiin kohti Düsseliä ja marraskuun Kantista.


Muut suomalaiset oli haupparin lähellä juomassa drinkkejä, mutta tytöt ei oikein innostunu siitä paikasta, joten me lähettiin altstadiin irkkupubiin. Join ihanaa kaakaota!


Täällä on irkkupubit ainoita paikkoja, joissa saa siideriä. Strongbow on kyllä ihan äly pahaa !


Mulla loppu kisakunto kahen maissa ja suuntasin junalle. Tein kesken illan loistavan lookin vaihdon, kun en enää jaksanu hippastella koroissa. Vaihdoin hapsunilkkurit jalkaan ja vetäsin lettipannan otsalle.



Siinä pikaselostuksella viikonloppumenot. Tänää aamulla herättiin ja L tuli kysymään, miks ulko-ovi on auki. Oltiin ihan että mitä hittoo. Just edellisenä iltana I sano mulle että toivottavasti ei kävele unissaan kun on täysikuu. Noh neiti ei nukkunut hammassäryn takia koko yönä ollenkaan. Aamulla kysyttäessä pikkuneito vastasi "en mä oo ulkona käyny, mut raitis ilma teki hyvää hampaalle".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)