lauantai 10. marraskuuta 2012

Chasing the sun

Lauantaita! Ihanaa kun sai nukkua niin pitkään ku vaa jakso. Aamu alko muutenki perin mukavasti Nutellaletuilla :) Nyt ois tarkotus lähtee vähän kaupungille hakeen mulle takki ja L:lle puku Sokkarin AO-päiviltä.

Tollasta Cubuksen yksilöä oon nyt käynyt sovittelemassa jo parikin kertaa. Kaveri on meinaa siitä passeli, että se on tarpeeksi pitkä peittääkseen helman. Lisäksi siinä on vyö, että sen saa tarpeeksi kireelle. Mulla kun on luonnottoman leveet hartiat+pitkät kädet+kapee vyötärö, niin takkien osto ei oo mitään maailman mukavinta puuhaa. Niinpä voin edes harkita vain takkeja, joissa on vyö. Ainoot asiat mitkä on estäny mua lunastamasta tota takkia jo aikasemmin, on hinta ja laatu. En oo ikinä ostanu mitään Cubuksesta, mutta oon ymmärtäny, että jotain gina-henkka -linjaa mennään. Joten kaheksankymppii tosta? Seriously? Takki ei meinaan oo ees kauheen paksu.

 

Noh, joku takki nyt on saatava, että voi käyttää myös hameita ja mekkoja. Vihaan melkein kaikkia mun talvitakkeja, ja aionkin hankkiutua parista palttoosta eroon, jos vain nyt uuden takin löydän.

Ai niin, alkuviikosta pyysin onnentoivotuksia yhteen kokoukseen. Toivotukset autto, ja olen nyt ylpeä TTO ry:n (= Tampereen Tradenomiopiskeijat) hallituksen 2013 jäsen! :) Jeejee :) ja löysin eilen myös kadoksissa olleet lemmparikorvikset! Johan nyt tyttöä lykästää. Toivottavasti tänpäiväset takkishoppailut on yhtä onnekkaita. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)