keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Thanks for loving me, cause you do it perfectly

Kukkuu! Käyköhän täällä enää ketään? Suuret pahoittelut hiljaisuudesta. Mulla on iskeny blogimasis; ei kiinnosta kirjottaa tai ees lukee oikein mitään. Kuvia on kyllä jonkin verran varastossa, joten eiköhän tässä taas ala juttu pikkuhiljaa luistamaan :)

Tässä parin viikon aikana on tullu tuhottomat määrät vettä taivaalta, ihmisiä on käynyt ihan hirveesti ja skumppa on virrannut. Oon saanu myös paljon ihania ja rakkaita vierailijoita, oon käynyt oopperoissa ja viettänyt ihan mahtavaa aikaa. Oon monta kertaa ollu kiitollinen siitä, kuinka mahtava duuni mulla on. :)

Vaikka nää kelit täällä on ollu mitä on, oon uinu, saunonu, syöny litratolkulla mustikoita ja mansikoita, lenkkeilly, mökkeilly, grillannu (tai ainaki syöny grilliruokaa ... :D) ja ahminu jätskii. Tänään arska tuli morottaa taivaalle heti aamusta, ja jäiki sinne sitten koko päiväksi. Kävin jopa vaihtamassa lyhythihasen paidan päälle kesken päivän. "No nyt on helle!" tokas mamma. Ai kuinni oon valittanu tota kylmää ilmaa?

Photobucket
Photobucket
Aina niin tyylikkäänä. Huomatkaa erityisesti kuumakin kuumemmat saappaat!
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket  
Viikonloppuna on taas vilske, on Olympialaisten avajaiset (HASAAAAA), Pyhän Olavin päivä, sekä special tapahtumaa meillä. Sneak peakia lauantain asusta:
 Photobucket Photobucket 
Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Vinkkinä, että tapahtumallamme on vähän kuuluisampi kaima alkusyksystä maamme pääkaupungissa ... ;) Palaillaan! xoxo

2 kommenttia:

  1. paavo27/7/12

    hahaha mikä landepaukku noiden saappaiden kanssa!! :D sopii siulle ja muutenkin uutta fb-profiilikuvamateriaalia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös? Savo tekee tehtävänsä! Tulee varmaan yllärinä et ykskä päälläoleva vaatekappale ei oo omasta vaatekaapista peräisin :D

      Poista

May kiittää kommentoinnistasi :)