perjantai 15. kesäkuuta 2012

"A useless life is an early death" @ Goethe

Kukkuu? Susirajalla paistaa arska ja lämpötilakin on yli kakskytä astetta. Awesomeness!

 Mä oon taas miettiny piskuisen pääkoppani syvyyksissä, että mitä tän mun bloginrääpäleen kanssa tekisin. Tällä hetkellä on taas tilanne, jossa oon abouttiarallaa 80 prossaa hereilläoloajastani duunissa, josta en halua puhua täällä. Ihan senkin takia, että se ois keskimäärin aika kuivaa luettavaa, mutta myös sen takia, että en sitä halua/voi tehdä. Viime kesän tavoin en kerro enkä kommentoi millään tavoin mitään työnantajaani liittyvää, ihan heitä kunnioittaakseni. Vaikka toisaalta tässähän olisi loistava tilaisuus korjailla muutamaa yleistä virhekäsitystä ja ennakkoluuloa erinäisiin asioihin liittyen... Taidanpa kuitenkin jättää tilaisuuden käyttämättä. 

 Sen verran ajattelin tähän työasiaan tänä vuonna ottaa kantaa, että kirjottaisin lyhyen ja ylimalkaisen postauksen ihan siitä, että mitä täällä teen, miten olen tänne päätynyt ja miten kaikki toimii. Saan meinaan vastailla noihin kysymyksiin vieläkin melkein päivittäin, ja olen saanut keväästä lähtien.

Kuvia pyrin räpsimään kokoajan ja paljon, joten korvaan jorinoiden puutten sitten niillä ;) asukuviin en oo vielä keksiny toteuttamiskelpoista menetelmää, joten niitä tulee jos tulee. Tosin ei näistä mukanaolevista räteistä nyt mitään kummallista edes saa aikaiseksi. Lisäksi oon kauppojen aukioloajan aina kiinni, joten eipä sitä paljon kulutusjuhlaakaan pääse harjoittamaan. 

Photobucket

Mutta jälleen kerran esitän toiveen, että kommentoikaa kommentoikaa kommentoikaa, ja ilmotelkaa muutenkin olemassaolostanne! Vaikka tämä blogi ei tällä hetkellä olekaan millään listoilla, eikä edes löydy naamakirjasta, on teitä siellä ruudun toisella puolella jo ihan kiitettävä joukko. Suuri kiitos siitä :)


Photobucket

Mulla on itseasiassa ollut jo hetken aikaa ajatuksena muuttaa koko blogi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän kuvapainotteiseksi. Se voisi vaikuttaa siihen, että ihmiset taas kyselisivät aidosti kuulumisia, eikä vain juteltaessa tokaisisi, että "joo luin blogista". Täällä en kuitenkaan ole paljastanut kuin ihan häviävän pienen prosentin tulemisistani ja menemisistäni :) 

Semmosta pohdintaa täällä siis :) Nyt toivottelen kivaa viikonloppua :) Ihanaa Johannaa lainatakseni; blog ya later! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)