keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Kun lakit päähän vedettiin, kaikesta kaikki tiedettiin

Viime viikonloppuna meillä Saksantytsyillä oli ilo päästä juhlistamaan ihanan junnumme yo-lakkia. Huristelin lauantaina kotikotoota pääkaupunkiseudulle ja nappasin E:n kyytiin rautatieasemalta, ja siitä jatkettiin porukalla S2:n lätsäbileisiin. Ruokaa ja juomaa riitti ja tunnelma oli mukava kököstä säästä huolimatta
Photobucket
Nyt oli selvästi trendinä tuunatut lakit. Oli kirjailtua koulun nimeä, painettua ylioppilaan nimeä, strassisia nimikirjaimia ja vuosilukuja. Toi lukion nimi on mun mielestä tosi jees, muuten tykkään pelkistetystä ja perinteiseistä tyylistä. Ja arvatkaa muuten mikä oikeesti vähä jopa pännii mua? Se, että joka hemmetin parturikampaajaautonroplaajalevyseppähitsaajalla on oma lakkinsa. Jos haluatte lakin, oikean lakin, menkää lukioon ja kirjoittakaa ylioppilaaksi. Ihan pelleilyä sellaset wnblakit jotka nyt halutaan jokaiselle valmistuvalle. Aito yo-lakki lyyran kera on ainoa oikea Lätsä.

Photobucket Photobucket Photobucket 
Mä vein sankarille ruusun sijasta muumipallon C:
  Photobucket Photobucket 
Illemmalla vaihdettiin mekoista farkkuihin, lakkipää sekoitteli meille boolin (joka oli väristään huolimatta oikeesti hyvää) ja rennon illanistumisen, höpöttelyn ja juomapelin jälkeen siirryttiin yöelämään. Ilta oli aivan mahtavan loistava! Tosin, en mä mitään muuta tossa seurassa odotakaan <3 on mulle vaan uskomattomia tsirbuloita elämääni löytynyt.  Photobucket Photobucket Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)