sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Viikonloppuna olen ...

  • olen junaillut kotikotiin veeärrää kiroten. Miksi, oi miksi se aina laittaa mut siihen mukulavaunuun??
  •  
     Photobucket Photobucket Photobucket
     
  • käynyt Turku Åbossa. On se vaa ruma kaupunki, varsinki näin keväällä. Paitti et siel oli kyl jo ihan lumetonta, se oli ainut plussa.
  • sovitellu uusia farkkuja, mut jättänyt ne vielä ostamatta. Meen tän viikon aikana kyllä ostamaan uusia pöksyjä, mun tulee koht itku! Nää mun überlemparit punaset farkutki on niin lörpsähtäneet, et hyvä et päällä enää pysyy :< vihaan housuja, siirryn lappuhaalareihin 
  • shoppaillu iskälle pikkutakkia
  • syönyt hyvin omnomnomnom

    Photobucket

  •  saunonut (ylläri)
  • ostanut vihdoin oman tuubihuivin. Siis sellasen urheiluversion, mist saa kaikennäkösii viritelmii päähä. Fanni saat nyt omas takas :D
  • kattonu länkkäriklassikko Hyvät, pahat, rumat feat. iskä
  • Clint Eastwood oli kyllä ihan siedettävännäkönen nuorena ...



 
  • lenkkeilly auringossa med Pippis ja Sohvi. Miksei täällä voi vielä olla tiet sulia?
  • junaillu itteni kotiin inttipoikien kanssa täydessä junassa
  • ollu vallankumouksellinen, sillä en oo vielä purkanu viikonloppulaukkuani vaiks oon ollu jo yli tunnin koton 8)
  • suunnitellu viettäväni lopun sunnuntai-iltaa nettiteeveen kanssa
  • ja suunnitellu viettäväni vapaamaanantain aamupäivän koululla kirjanpidon ihmeelliseen maailmaan uppoutuneena
  • toivottanu kaikille kivaa alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)