torstai 29. maaliskuuta 2012

Life after school @ torstai

Kun tulin koulusta, lähin heti Prismalle hakeen korjattava olevia nilkkureita, viemään pulloja ja ruokaostosteleen. Mun übersuperlempi nilkkureista oli taas kerran korkolaput ihan paskana, joten ne oli vietävä korkolappujen vaihtoon. Lisäksi toinen ruusuke oli auennut ja se piti kiinnittää takaisin. Nää kaverit on varmaan yli neljä vuotta vanhat, mutta parhaimmat kengät ever. Pohjatkin on hioutunu ihan sileiks kaikkien niiden tuhansien tanssilattialla vietettyjen tuntien jälkeen.

Photobucket
Korkolappujen vaihto @Finland 12 €, @Germany 6 €. I miss you Germany!

Hippula tulee viikonloppukyläilemään, joten ostin neidille hieman herkkuja. Itsehän en niin tosta makeasta välitä .... no LOL oon vetäny tänää pussin karkkia ja jätskin.

Photobucket

 Meijän imurista on pölypussi täynnä. En osaa tehä asialle mitään, joten viskasin vehkeen takas komeroon ja marssin alakertaan lainaamaan imuria. Sain lainaani maailman kovaäänisimmän laitteen. K rakastaa mua, koska vetäsin mölytoosan päälle ja kiljuin, nyt ei nukuta, nyt imuroidaan! neidin ollessa päiväunilla. Kuka ei haluis asuu mun kanssa?

Photobucket

Sain samaan hengenvetoon jäätävän riehumispuuskan joten pesin kaks koneellista pyykkiä ja hinkkasin kylppärin kiiltäväks.

Photobucket

Turha väittää laiskaks koulunka suhteen, lueskelin tänää jopa hivenen kiinnostuneena markkinointia ja väänsin ruotsin tehtävät, vaikka seuraaviin luentoihin on varmaan viikko aikaa. Ruotsi osaa kyllä välillä olla ihan kivaaki.

Photobucket

Nettiteevee on mahtava keksintö. Oon ihan koukussa Britti- ja Jenkkiversioihin Leijonan Luolasta. Ja sehän on vähän niinku mun alan ohjelman, joten mun on oikeestaan ihan urani kannalta pakko seurata sitä. Koska mähän rupeen isona riskisijottajaks.

Photobucket

Pasila pyörii yleensä taustamölynä, koska on maailman viihdyttävin sarja. Repomies on unelmieni mies <3 Te sivistymättömät, jotka sitä ette ole koskaan katsoneet vaan tuomitsette sen muuten vain, hävetkää. Kyseessä on aikamme iskevin ja ironisin satiiri.

Photobucket

Kynnet sai kivan värin, ja enkat paukku Kiukkutivussa. Ootteko koittanu jo avaruusversioo? Se on aika vaikee, vaiks siinä se tähtäin onki. Ja iskälle tiedoks et ei, sitä ei saa vielä nokialaisiin edes Ovi-storesta. Millä perusteella se muuten on omppuilijoiden yksinoikeus hä? Tai älkää vastatko, mä jaksa en alottaa taas sitä nokia vs. omppu -keskustelua.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Oonko jo kertonu kuinka terveellinen mun ruokavalio oli iltapäivällä?

Photobucket

Photobucket

Oon aina ollu sitä mieltä, että Suomen koulutusysteemi on vertojaan vailla, ja kerron siitä ulkomaalaisille suurta ylpeyttä tuntien. Silti joukkoomme onnistuu aina livahtamaan, jopa tässä sivistysvaltiossa, hieman erilailla aivojaan käyttäviä yksilöitä. Laitetaan ne vielä porukalla viidakkoon, niin viihdearvo on taattu!

Photobucket

Torstai on siitä tyhmä päivä, että silloin tulee viikon vikat jaksot Poliiseja. Siis vikat jos uusintoja ei lasketa. Ei niitä lasketa, mutta ne katotaan. Kuin voi oikeesti olla näin hyvää kotimaista tositeeveetä?

Photobucket

Olin reipas ja kävin pesemässä jo illalla tämän reuhkani, joten aamulla on 15 min lisäaikaa nukkumiselle kun ei tarvi tapella tukan pesun ja kuivaamisen kanssa. Jee! Puhtaan hiuskasan selvittäminen onkin sitten oma taiteenlajinsa.

Photobucket

Sitten vielä hetki hyvää kirjaa ja unta palloon. Voila, siinä mahtavaakin jännittävämpi torstai-iltapäiväni! Nyt: Messevää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)