perjantai 9. maaliskuuta 2012

Finally: Friday!

Jeejeejee, tätä on odotettu! Tänään on perjantai, mikä tarkoittaa sitä, että Saksan tytöt tulee tänää mun luo koko viikonlopuks! Oon viimesen kuukauden intoillu ja järkkäilly, ja tänään vihdoin saan leidit tänne! Kävin eilen hakemassa talonyhtiöltä pari varapatjaa lainaan ja äsken kipaisin vielä alakertaan hakemaan varapeiton ja tyynyn lisää.

Eilen tuli yllätyslähtö myös haalaribileisiin. Tai siis keskiviikkona alakerran neiti laitto asiasta viestiä, enkä voinu millään kieltäytyä. Ei olla alakerran tytsyjen kans nähty porukalla varmaan joulun jälkeen, joten suostuin lähtemään, vaikkakin tänään on kaks tenttiä. Tai enää yks jäljellä, toisen kävin jo tekemässä. Menin aika laimeella juomalinjalla, mutta oli ihan sikahauskaa!

Photobucket
Omnomnom; lisä-aine-tauriini-kofeiini-juomaa ja kuplavettä!

Baarissa tanssittiin hirveesti muiden haalaripukuisten kohtalontovereiden kera. Olin kylläkin jo ennen kahta kotona, kiitos ihanien tenttien. Mutta mä en usko että olisin muutenkaan nukkunut, joten kai se sitten sama on, missä valvon. Ja itseasiassa sängystänouseminen tänään kaheksan aikaan oli erittäin kivutonta ja olinkin tenttipaikalla 20 minsaa ennen koko homman alkua. Saa nähä iskeekö iltapäivällä sitten se kovin väsy.

Photobucket
Haluisin lisää haalarimerkkejä. Kerään niitä vaan toiseen jalkaan.

Photobucket
Tällähetkellä mun haalareita koristaa tasan kaks merkkiä ja muumiheijastin.

Photobucket
Sinne baariin ilmesty jostai livebändiki. Ne soitti kaikkia covereita ja Suomihittejä, joten ei ihan mun juttu. Mut kattokaa kuin hyvä hyvälaatunen kuva! Oon ottanu sen meinaa puhelimella.

Mutta tänää siis vielä ohjelmassa siivoilua, yks tentti (uusinta, jossa saa olla materiaalit mukana) ja sitten rautatieasemalle kattoon jos sieltä löytäis jotain tuttuja ;) Frohes Wochenende!

1 kommentti:

  1. söpöt haalarit ;)

    kun haluat terveellisiä ja tyylikkäitä koruja:
    http://ekorut.blogspot.com/

    VastaaPoista

May kiittää kommentoinnistasi :)