keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Kaunis kylmä

Huh, olin koululla kahestatoista neljään ja oon ihan poikki! Hyvä yleiskunto? En tie, mut vihanneksia popsin päivittäin ainaki kolme kiloo, kuljen lähes kaikki matkat kävellen ja popsin vitamiineja. Lisäks eilen oli eka vesijumppa! Jeejee se oli hauskaa ja hypertehokasta, koska jumppa kesti vaan puol tuntii. Ja sit pääsi saunaan <3

Tiedoksi kaikille, että olen toipunut hyvin eilisestä vuodatus/kriiseilypäivästä. Juteltiin kämppiksen kanssa hirveen pitkään ja puhuttiin taas kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei voi sanoo muutaku et pinnat K:lle, et se jaksaa mua :D Eilisestä inspiroituneena googlailin kaikkia ihania ja kauniita lauseita ja lausahduksia, ja teippasin ne jääkaapin oveen niin, että nähdään ne joka ikinen päivä.


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Lisäilen noita sitten sitä mukaa kun niitä pongailen. Ja maailmanparantaminen ja itsetutkiskelu tapahtui eilen siis seuraavanlaisilla releissä:


Photobucket

 
Photobucket

Photobucket

Vitsi ku tänään ja eilen on ollut kaunis ilma, sillä on ihan hirveen kylmää ja kirkasta. Kyllä mä istun mieluummin valosan ajan sisällä koulussa ku kuvaan ulkona. -.-
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)