maanantai 2. tammikuuta 2012

Endlich, finally, vihdoin

Hiiiii en voi sanoin kuvata kuinka iloinen neitokainen tältä puolen ruutua tällä hetkellä löytyy! Uuden vuoden aattona noin klo 17.06 marssin Turun Anttilaan, ja mennä ostin järkkärin!





Nyt Canonin EOS 550D on mun mun MUN! Käytiin myös leffassa (New Year's Eve, ihana leffa <3) ja syömässä, mutta heti kun päästiin puol yhentoista aikoihin kotiin, revin paketit auki ja laitoin akun lataukseen. Uuden vuoden päivä meninkin sitten räpsiessä.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

"Mua ei kuvata ilman mun managerin läsnäoloa"

Photobucket

"AAAAAAAAA nyt se kamera pois!"

Photobucket

"No venaa otan sit jonku hyvän posen"

Photobucket

"Cheece! Noni sait kuvas, oliks tää nyt sit tässä?"

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Näillä kavereilla siis mennään:

Photobucket

Photobucket

Loistava lopetus vuodelle 2011 ja aivan mahtava aloitus vuodelle 2012! Tulevaisuudessa siis luvassa paljon paljon paaaaljon kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)