maanantai 19. syyskuuta 2011

Kamerahaaveita

Tietokonenörtti täällä moi! Mää vaihdoin tänään ihan ite värikasetit mun tulostimeen! Vitsit, mä leijun tällä asialla vielä seuraavat kaks kuukautta. Aika vähä on nyt tänne puolelle tullu juttuu, johtuen ihan siitä ettei henk.koht asioita nappaa täällä jakaa. Kuvia voisin laittaa sitäki enemmän, mut oon kironnu mun kameranrämyn niin monta kertaa alimpaan alakertaan, ettei mitään määrää. Mistään ei oikein saa kunnolla kuvattua esim. päivän asuja. Mutta mä oon jo alottanu kovan tutkimuksen mahdollisista tulevista kameraehdokkaista. Tehtävä on semihelppo, koska kriteerinä on 1.) Teksti CANON kyljessä ja 2.) digitaalinen järkkäriys. Katotaan kuin etenee. Mut sitku on kamera takataskussa, alkaa tänneki tuleen mun viehkeitä muotiluomuksia. Kyl mä vähän oon edenny näis mun ikuisuusprojekteissa, sillä tänään mennä päräytin ja ostin sängyn. Se tulee mulle keskiviikkona, jee! Ei enää huonostinukuttuja öitä (hope so...) eikä varsinka sängystä putoamisia. Joudun vaan maksaa 50 € kotiinkuljetuksesta, vaikka toi kauppa-koti -väli on max 300 metriä. Murrr... mut joo, mitenkäs mä sen tänne yksin saisin kammettua, joten ehkä ihan hyvä et joku tuo sen tohon valmiiks. Vanhan sängyn laitoin myyntiin, et jos kiinnostaa ni yhteyttä vaa ottamaan. Siin on vaa semmonen pikkujuttu et se tars hakee täält Mansest.

EOS 1100D
kuva

Noh, eniwei, nyt pitäis tehä kouluhommia, mutta jännä juttu ei oikeen hommat etene. Kui voi ollaki näi vaikeeta potkia ittensä tekeen näit koton. Tähän mennessä ruudulla pönöttää otsikko ja huimat kolme riviä tekstiä. Jepajee. Nooooo, kyy tää täst. Tulevat viikonloput menee aikalailla varsinaisessa suomenmaassa, ja onpa syyslomaksi jo tekemistä. Aika mieluista sellasta, koska lähen Saksaan! Jeejeejee, DM, kenkäkaupat, ihana Ddorf, saksan perhe ja vaikka mitä odottaa siellä jo! Ensin vois tietty edetä vaikka noiden lentojen kans sen verran ettei tarttis tulla heitetyks ulos koneesta. Eli vaikka jottai lipun tynkää hankkii.

Mut siis tääl sataa kaatamalla ja mun pitäs tehä kouluhommii mut en etene, haluun järkkärin, ostin uuden sängyn, lähen käymään Saksassa ja Tampere on kiva. Siinä tiivistettynä tän hetken tilanne ;)

Loppuun vielä loistavia web-cam otoksia. Kukaan ei varmaan enää ihmettele miks haluun sen järkkärin nii kovin...

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Nii ja nää kuteet oli päällä viime torstaina kun oli yks yritysvierailu ja leikin näyttäväni fiksulta. Oli mulla tosin mustat farkut ja tennarit tos messis, ettei ihan tylsäks aikuistyyliks mee. Tai niinno, kuin aikuismainen tääki kuva on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)