maanantai 15. elokuuta 2011

Ny sitä mustaamakkaraa

Tää ois ny tamperelainen! Eilen pakattiin (lue: sullottiin semi väkivalloin) loput kamat autoon ja hurautettiin Tammerkosken kotiin. Muutaman tunnin vallitsi aikamoinen kaaos, kun tavaraa oli ihan joka paikassa, mutta kyllä siitä vaan sänky saatiin paikalleen, pöytä-hyllyasia kasatuksi, lamppu kattoon jne. Taistelin koko illan tavaroiden kanssa, ja vähän ennen yheksää oli viimenenki sukka oikeassa lootassaan. Kaappitilaa tässä kämpässä on ihan hirveesti, mikä on tietty ihan loistavaa. Ainaki yks hylly mun on tosin vielä hankittava huoneeseeni. Siihen asti mun hienot heitän-pöytäliinan-paffilaatikon-päälle-ja-se-on-hylly -viritykset saa luvan kelvata. Kylppäri on aika hyvällä mallilla, sinne tarvitaan enää roskis. Ostin tänää sinne maton ja yhden seinään lintattavan korin lisää mun miljoonalle kosmetiikalle. Lisäks kipasin hakemas nettipiuhan ja vedenkeittimen Gigantista. Voi että kun on taas hauskaa kun May shoppaa asioita, mistä ei tiedä hölkäsen pöläystä. Ote eletroniikkakaupan vierailusta:



may: Hei! Mä tarvittisin sellasen johdon millä mä pääsen nettiin.
myyjä: Okei, täytyyks sen olla (tähän jotain ihme teksniikkakieltä) vai (lisää outoa tekniikkakieltä)?
may: *puna alkaa levitä naamalle* No tota sellanen mis lykätään toinen pää koneeseen ja toine pää seinään ja sit pääsee nettiin. Siin pitää olla kaheksan jotain päätä! (Olin kyllä kattonut talonyhtiön ohjeet tarkkaan, että millanen piuhan pitää olla. Olin lisäksi jopa kuvannut pistokkeen varmuuden vuoksi)
myyjä: Heh, okei. Eli sun pitää varmaan ostaa tällanen ja tällanen piuha sun talonyhtiöös. Mis päin asut? Onks se uus rakennus?
may: *ilmoittaa ylpeänä talonsa nimen. koska tietää sen*
myyjä: Eli Toas? Joo, niihin menee nää *näyttää jotai pakettia* Kuinka pitkä?
may: Joo jee! No sellanen semipitkä, tarpeeks pitkä, mut ei kauheen pitkä, ei liian lyhyt.
myyjä: o.O no täs ois kolme ja viis metristä ja sit 25 jne
may: Joo se viis kuulostaa tosi hyvältä. Eli mä laitan tän pään koneeseen kii, tän toisen seinään, ja sit mä pääsen nettiin?
myyjä: Kyllä.
may: Jee, loistavaa! tattis ja moro.

En kehdannut enää kysyä samalta herralta apua vedenkeittimien kanssa, joten pällistelin keittimiä hetken aikaa, ja valitsin steinless steeliä olevan OBH Nordican. Se makso jotai 45 € ja siin on neljän vuoden takuu, joten eiks se sit oo ihan sellanen hyvä perus?





Sitten käänsin nenän kohti Prismaa. Täs mun lähellä on tosi hyvin kaikki palvelut ja tos alle kilsan päässä on tollanen kauppakeskittymä, mist löytyy kaikki alkot, apteekit, sotkat, prismat, gigantit, mäkkärit yms. Tykkään tollasista isoista marketeista silloin kun saa vaa kierrellä ja kerätä kärryyn kaikkea kivaa, mut voi elämä kun sieltä jotain etsii. Pienen maratoonaamisen jälkeen löytyi kylppärikamaa, opiskelutarvikkeita, jääpalapusseja ja muovikoreja. Paljon jäi ostamatta, mutta mun kämppiksen (joka on btw tosi kiva) kaveri on muuttamassa jenkkeihin, eikä ota oikeestaan mitään mukaansa vanhasta kämpästään. Joten me saadaan sieltä kaikki ruokailuryhmästä mikron kautta imuriin ja siivoustarvikkeisiin. Loistavaa! Nyt toi yleinen oleskelutila ja keittiö on vielä kolkon tyhjä, mutta eikähän tää tästä ala lutviutumaan. (onks se ees sana?)

Nyt mä alan viritteleen tulostinta ja kehystämään kuvia. Tänään pitäis laittaa ekaa kertaa ruokaa. Jaiks, taidän tyytyä pussipastaan. Wish me luck!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)