lauantai 19. maaliskuuta 2011

Pysyksä pinnalla?

Joka kevät iskee samat kaks paniikkia: biksut ja bikinikunto. Ite en jaksa niin tosta bikikunnosta ressata, joten se on helposti panikoitu. Mutta uikkarit onki sit eri juttu. Mä en jostain syystä viihdy hirveen hyvin pikkupikku bikineissä, vaan tykkään enemmän kaksosasista uikkareista. Sellasista, joissa yläosa on pitkä, toppimallinen, tankini. Oon varmaan viimeset neljä vuotta pulikoinu samoissa, Ellokselta tilatuissa, uimapukimissa. Tykkään ihan hirveesti! Urheilussa käytän tietty sporttista kokouikkaria.

Photobucket
Tossa mun pään vieressä lukee Hanko -11 <3 vaikka kuva on otettu 2010 :D hyvin mä vedän.

Ongelma on vaan se, että nää kaverit alkaa olla aika kuluneet. Suolainen vesi, makea vesi, klorivesi yms ovat tehneet tehtävänsä. Keräilin pari kollaasia uikkareista, jotka malliltaan ois täydellisiä. Varsinki toi olkaimeton beige on mallinsa puolesta ihan loistava! Väristä en niin välitä, mutta olkaimeton yläosa ois hyvä, koska vihaan sellasia halterneck -mallisia rusketusraitoja. Vaikka eihän mulla kyllä oo noista rusketusrajoista niin huolta :P nimimerkki Albiino 24/7

Photobucket

Täs toises on toi yks raidallinen yläosa, joka ois ihan täydellinen meille tissittömille.

Photobucket
kuvat http://www.instyle.de/


Photobucket
kuvat instyle.co.uk

Nyt vaan simmut auki uikkareiden metsästykseen! Tän kesän hitti vaikuttaa olevan Pearl Harbor -tyyliset, korkeavyötäröiset pöksyt. Mulla ei tosin taida olla kanttia vielä niihin :) Yleensä mua miellyttävät uikkarit ei oo mitään henkkamaukan kymmenen euroa maksavia biksuja, mutta tänä vuonna on laajempi valikoima ostopaikkojen suhteen, joten varpaat ristiin että löytyy uudet, seuraavat neljä-viis vuotta kestävät kaverit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)