keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Palkataan: henkilökohtainen kuvaaja

Jepa jee, i'm back in business! Eli WLAN toimii taas :)

Perjantaina olin yhen paikallisen (no okei düsseliläisen) tytön synttäreillä. Päällä oli:




Aattelin keksineeni uuden loistavan tavan ottaa päivän asu -kuvia, kököttämällä portaissa. No ei ne nyt ihan loistavia kuitenkaan ole, mut menee paremman puutteessa. Ja noi ihanat, hempeen lilat villasukat ei kuulunu asuun :P Itse synttärijuhlat oli mukavat. Keskiyön aikoihin paikalle pölähti iso jätkälauma, jotka heti tuli jutteleen meille ja kyselemään kaikkee. Siihen asti kaikki muut oli vähän omissa jengeissään, tytöistä kukaan ei tullut juttelemaan.

Oon aika paljon pohtinu tätä päivän asujen kuvailua. Mun mielestä se on ihan hirveen kivaa :) jotkut pitää sitä vähän outona ja itserakkaana, mutta itse tykkään ainakin katsella lempibloggaajieni Päivän asuja. Ja jos muita ei kiinnosta, ni tiiän et ainaki Pippistä kiinnostaa, eiks jep ;) mut tosiaan talon ainut kokovartalopeili on kaks kerrosta mun huonetta ylempänä, joten joutuisin joka kerta raahaamaan kaikki kamat sinne, sit pari kerrost alas hakeen unohtuneet tavarat ja sit keskikerrokseen ja ulos. Kaivelin kuva-arkistoja, ja se on kyllä selvää; toisen ottamat kuvat on parhaita:



Joskus hyvällä valolla ja vielä paremmalla tuurilla voi itsekin saada ihan kelpo tuloksia:



Tai sitten ne menee ihan penkin alle, eikä kuvasta näy asua yhtään:


Itselaukaseva on aika kinkkinen juttu, koska se tarkentelee ihan miten sattuu ja jos lähellä on valkosia pintoja, tulee salamalla kuvista ihan valkosia. Mut jos ei oo tarpeeks valoo, ilman salamaa kuvat on pimeempii ku kuvan kohde.


Ehkä mä valjastan jonkun muksuista olemaan mun henk.koht kuvaaja :D Jee, nytkun saan taas olla rauhassa omalla koneella, teen heti huomenna juttua Halloweenista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

May kiittää kommentoinnistasi :)